CHICKEN GIRLS | Season 8 | Ep. 3: “Leo's Return”

  • Objavljeno Pred mesecem

    Brat TV

    Trajanje: 10:45

    While Leo McCoy’s return to Attaway stirs up plenty of drama; Claire and PK disagree about campaign strategy and Harmony searches for a new extra-curricular.
    ABOUT CHICKEN GIRLS
    With Rhyme and her friends all grown up, Harmony has found her own squad of Chicken Girls. But with all their new interests, secrets and crushes, can this girl group survive middle school? Created by Janey Feingold.
    ABOUT BRAT TV
    Brat TV makes original shows with all of your favorite creators! Tune in every day at 3pm for full episodes of “Chicken Girls,” “Total Eclipse,” “Crown Lake,” “Zoe Valentine” and more.

Mxaddie
Mxaddie

Simone gets on my nerves-

Pred 5 urami
Kelsey and Avery
Kelsey and Avery

The thing I think is funny is that the intro is Jules and everyone else singing and like half of the pictures are from the younger seasons lmao

Pred 8 urami
Kiara Figaro
Kiara Figaro

You can pot a ID

Pred 16 urami
Kiara Figaro
Kiara Figaro

Hi txu can we do a zoom call

Pred 16 urami
Wynn Harrell
Wynn Harrell

At 9:13 Jordan was smiling, and to save it, he looked away and came back with a straight face🥰😂

Pred dnevom
Danasha Culton
Danasha Culton

did any body see that smirk 9:12 lmfaoo

Pred 2 dnevi
Suzzet Nunez
Suzzet Nunez

why leo’s jeans too tight ?

Pred 2 dnevi
Marina Abroad
Marina Abroad

Them calling the 90s "Retro" hurts 😥

Pred 2 dnevi
Gaytri Tyagi
Gaytri Tyagi

Annie- drama club *ahem gets a guy* Harmony - history repeats itself

Pred 2 dnevi
Leighla Filoa
Leighla Filoa

TBH, Leo actually looks a lot bit of T.K

Pred 2 dnevi
Curtis Hill
Curtis Hill

Is it just me…or does Leo’s outfit look kinda, weird!?

Pred 3 dnevi
pretty rock
pretty rock

Is txsunamy that mean i don't she like nice but in movie she like that right

Pred 3 dnevi
Laila McKenzie
Laila McKenzie

The sims music 🎶 😆

Pred 3 dnevi
H̾a̾n̾a̾n̾방탄 소년단
H̾a̾n̾a̾n̾방탄 소년단

9:13 I can't be the only one that saw Jordan not trying to laugh XD LMFAO-

Pred 3 dnevi
Sara Villagran
Sara Villagran

so cringey

Pred 4 dnevi
Elxna
Elxna

Sims freeplay music

Pred 4 dnevi
1-800-LUVME
1-800-LUVME

@ leo pls end me respectfully

Pred 4 dnevi
Cassidy Todd
Cassidy Todd

PK: Vote Clair Fitzroy for class president! Bel: Interesting choice Leyla: It’s got a certain quality to it Me: Um 😐 loving the photo Also how do Jordan and Leo looks so similar?

Pred 4 dnevi
Kirra Duplantis
Kirra Duplantis

I can't belive he is letting a kid named egg bully him

Pred 5 dnevi
Ebony Tinoco
Ebony Tinoco

Tell me I’m not the only one that heard the sims music😂

Pred 5 dnevi
Lina Leon
Lina Leon

Leo andclaire

Pred 5 dnevi
Vanshika
Vanshika

3 guys behind harmony... well who can blame her

Pred 6 dnevi
Olivia Mantock
Olivia Mantock

I know all of the girls

Pred 6 dnevi
•sxturn•
•sxturn•

I swear if harm doesnt get with leo GRRRR

Pred 6 dnevi
Mark Bentham
Mark Bentham

OMG I LOVE U COCO AND TXNAMY AND E.IANA AND HALY !!!!!!!!

Pred 6 dnevi
aixa
aixa

ok but period to xunamy’s character (idk how to spell her name) for mentioning criminal minds

Pred 7 dnevi
aixa
aixa

ok but period to xunamy’s character (idk how to spell her name) for mentioning criminal minds

Pred 7 dnevi
Clara Wagner
Clara Wagner

Harmony's got a type

Pred 7 dnevi
Lily Hassan
Lily Hassan

Eggie at 0:58 be like: who this guy think he is. I’m Eggie the egg.

Pred 8 dnevi
Bella Fairley
Bella Fairley

WHO THINKS HES A MINI TK!?-

Pred 9 dnevi
moon dust
moon dust

I'm here just to put a dislike Lol

Pred 9 dnevi
Guess whaa dude Idrc
Guess whaa dude Idrc

Am I crazy or was they playing sims music 💀

Pred 9 dnevi
That girl Baddie periodt
That girl Baddie periodt

Why corrine gotta be the mean one WHYYYYYYY

Pred 10 dnevi
Tablet Samsung
Tablet Samsung

Omg I'm so happy the mid summer night play is actually my real life play in school and in play hermiaaa

Pred 10 dnevi
RainGow
RainGow

When Simone agreed to wacky Wednesday I just knew they were lying because why the heck would they agree to anything she says when they don't like her.

Pred 11 dnevi
RainGow
RainGow

WAit wait a sec! Brit what did you just say was on criminal minds? I've heard of MO, signature, unsub and a bunch of other stuff on criminal minds but statue of limitations, what does that even mean?

Pred 11 dnevi
RainGow
RainGow

Just like her sister Harmony is going to have plenty of love interest just did expect there to be 3 at the same time. That's never happened before has it?

Pred 11 dnevi
Jaleea Slade
Jaleea Slade

If she gets with Leo, I’m gonna be so mad 😡

Pred 11 dnevi
Vicky Garcia
Vicky Garcia

Not the sims free play music😂💀

Pred 11 dnevi
Raslebury22 Gaming
Raslebury22 Gaming

LMAO Harmony's old friends are soo blonde (this is a joke)

Pred 12 dnevi
{L e m o n s}
{L e m o n s}

Its the "hmph good one" for me lol. 💘I STILL LOVE THIS SHOW 💘

Pred 12 dnevi
Nisha Anthara
Nisha Anthara

I want coco in episodes mostly..

Pred 12 dnevi
Ellie Bender
Ellie Bender

To be honest I don’t like Jordan

Pred 13 dnevi
harley
harley

do rhyme and britney and katie become friends again?

Pred 13 dnevi
Santa Grike
Santa Grike

IVE LEARNT ABOUT THE MID NIGHT SUMMERS DREAM IN SCHOOL :0 OMGGG AND I LOVE THIS SHOW AAAHH

Pred 13 dnevi
Mata Igiebor
Mata Igiebor

Corinne is making me so angry! That means that she is doing a great job in acting (BTW i now i am late but i just finished watching cg for the 4th time)

Pred 13 dnevi
Chana Harris
Chana Harris

The sims theme song-

Pred 14 dnevi
Arielle
Arielle

I think Walker would be the best with Harmony

Pred 14 dnevi
Anina imbeah
Anina imbeah

Wow three guys for harmony lucky I wish i had three guys fighting for me

Pred 15 dnevi
safa
safa

I feel like Jordan is another Tim Sharp and Leo is another TK

Pred 16 dnevi
Peter Yeboah
Peter Yeboah

Best show ever

Pred 16 dnevi
Young Life Youth Ministries
Young Life Youth Ministries

Dude it’s only 10 minutes

Pred 16 dnevi
mvcstar
mvcstar

I’m sorry but you could have atleats learned to s properly 5:24 like i

Pred 16 dnevi
DuhEllie
DuhEllie

look at jordan's face. 9:10

Pred 17 dnevi
Janette’s World
Janette’s World

0:53 why was that funny lmao

Pred 17 dnevi
Suncerrae Avilla
Suncerrae Avilla

u should take them off the cheer team

Pred 17 dnevi
Maria Luisa Silva M
Maria Luisa Silva M

Coco reacording Claire me: you you

Pred 17 dnevi
Cara Franklin
Cara Franklin

If eggy makes another comment I'm gonna make him into scrambled eggs 😑

Pred 17 dnevi
Triana
Triana

did anyone else noticed when jordan looked at harmony and smiled (he kinda blushed it was cute) and then he turned around.

Pred 17 dnevi
Its__ Meh!
Its__ Meh!

I miss tk and rhyme idk how spell rhymes name

Pred 17 dnevi
Jennifer Bosco
Jennifer Bosco

did u see how harmonys boyfriend smiled when he was supposed to be angry.

Pred 17 dnevi
Aesthetic Lavender
Aesthetic Lavender

I heard if you say a YouTubers name 3 times you get a like let’s try it Brat tv Brat tv Brat tv Did it work

Pred 17 dnevi
Kataliya .A
Kataliya .A

HARRY POTTER TALK?! I love this episode 😉

Pred 17 dnevi
Songbird 214
Songbird 214

It's three now?! Holy crap, y'all, cool it with the love parallelograms!

Pred 18 dnevi
Nana Love
Nana Love

At 9:13 when Jordan started to smirk bc he couldn’t help it ahaha oh gosh this show isn’t that bad I have been hear since season 1 episode 1

Pred 18 dnevi
itxs_lexxis loo
itxs_lexxis loo

anybody realize the boy handing out pins is enzo, ADDISON RAES YOUNGER BROTHER

Pred 18 dnevi
Diçe
Diçe

@itxs_lexxis loo I understand

Pred 17 dnevi
itxs_lexxis loo
itxs_lexxis loo

well you see, i stopped watching chicken girls after the og cast left or started to kinda fall out of the main cast, becuase it just wasnt as interesting for me anymore so i recently returned to it in season 8.

Pred 17 dnevi
Diçe
Diçe

We realized that in season 7

Pred 17 dnevi
Ravi Moka
Ravi Moka

WHO IS WALKER!!? PLS ANSWRRRRR

Pred 18 dnevi
Katie Peck
Katie Peck

THIS LEO KID OMG HAHAHAHAA

Pred 18 dnevi
Emily Megan
Emily Megan

Am I going mad or did they use sims music?

Pred 18 dnevi
stray kids
stray kids

Same

Pred 18 dnevi
Saibh Martin
Saibh Martin

the sims music in the back tf

Pred 18 dnevi
Hello Hello
Hello Hello

yesss harmony does sound like hermione btw I love Harry Potter 😫✋🏼

Pred 18 dnevi
Rebecca Robles
Rebecca Robles

I’m sorry but Leo’s outfits look tight on him😶and no one really wears those clothes

Pred 19 dnevi
Sadie Emalyn
Sadie Emalyn

Aiden is so mean I mean Eggie haha

Pred 19 dnevi
Bing Bingo
Bing Bingo

Starting at 3:35 is that sims theme song?!?!

Pred 19 dnevi
GachaLivv
GachaLivv

“Harmony has guys falling all over her”

Pred 19 dnevi
Grace A
Grace A

At 5:25 what was that pronunciation as a french speaker that triggered me😦

Pred 19 dnevi
Alison Unsworth
Alison Unsworth

SOMEONE PLEASE TELL ME HE IS NOT WEARING A BLACK LEATHER JACKET WITH FADED BLACK JEANS :( complete fashion violation

Pred 19 dnevi
Robert Zimecki
Robert Zimecki

i love how kind walker and layla are

Pred 19 dnevi
yoyoyo
yoyoyo

is it just me who’s extremely bothered by her horrific pronunciation at 5.27 ... like seriously did the directors not say anything?!?

Pred 19 dnevi
routes and roots
routes and roots

Anybody got a recap on who rhyme is dating?

Pred 20 dnevi
soiung toiue
soiung toiue

Eggy:*is the coolest guy at school* Me: how can you be cool when your name is eggy?

Pred 20 dnevi
bella taylor
bella taylor

leo sus 💅🏼

Pred 20 dnevi
Arianna Swanson
Arianna Swanson

i can’t believe i’ve watched this for like 2-3 years now

Pred 20 dnevi
Sandy Ortiz
Sandy Ortiz

Geez eggie is hell of rude.

Pred 20 dnevi
Manisha Occean
Manisha Occean

"Vote Eggie Don't vote Claire don't do that" 🤣🤣🤣

Pred 20 dnevi
Princess Sisters
Princess Sisters

You guys are so big now but we’re piper

Pred 20 dnevi
Nigel Barumbo
Nigel Barumbo

who has been here since TK took a picture with Ryme

Pred 21 dnevom
hëyîtß kç
hëyîtß kç

Txunamy is in this show

Pred 21 dnevom
Deaven Smith
Deaven Smith

I feel like the show was better with rhyme more interesting

Pred 21 dnevom
fatima
fatima

the fact its a love square and not triangle 🤔

Pred 21 dnevom
Tianna Lawrence
Tianna Lawrence

🥺

Pred 21 dnevom
nicky vlastarakou
nicky vlastarakou

Claire trying to speak french tho😭✋

Pred 21 dnevom
Yara Alawi
Yara Alawi

"u dont need a fairy god mother" what about cinderella dude 😂

Pred 21 dnevom
gigi t
gigi t

4:20 WHY IS THE SIMS FREEPLAY MUSIC PLAYING IN THE BACKGROUND

Pred 22 dnevi
Evelyn Poop
Evelyn Poop

BYE-JORDAN IS LITTERALLY SO ADORABLE😭🤚🏼

Pred 22 dnevi
Avery Curran
Avery Curran

I wish I had a bunch of guys wanting to be with me lol 😆

Pred 22 dnevi
Megan Velasco
Megan Velasco

ahhhh i love their outfits

Pred 22 dnevi
Victoria Omosebi
Victoria Omosebi

9:13 Jordan laughed

Pred 22 dnevi
Cheyenne Cupit
Cheyenne Cupit

I couldn’t focus with the sims music going on in the background LOL

Pred 23 dnevi

Naprej

Bosanske seljačine na sahrani

2:04

when the food is straight up bussin | Kitchen Nightmares

17:46

Painting on PAINT Brushes?!

14:21

Painting on PAINT Brushes?!

Moriah Elizabeth

Ogledi 1,7 mio.

FUNNY DIY FOOT SOAP 🧼🦶😂 || #SHORTS

0:36

FUNNY DIY FOOT SOAP 🧼🦶😂 || #SHORTS

5-Minute Crafts FAMILY

Ogledi 206 mio.

CHICKEN GIRLS | Season 1 | Marathon

1:37:40

CROWN LAKE | Season 1 | Marathon

1:38:58

Bosanske seljačine na sahrani

2:04

when the food is straight up bussin | Kitchen Nightmares

17:46

Painting on PAINT Brushes?!

14:21

Painting on PAINT Brushes?!

Moriah Elizabeth

Ogledi 1,7 mio.

FUNNY DIY FOOT SOAP 🧼🦶😂 || #SHORTS

0:36

FUNNY DIY FOOT SOAP 🧼🦶😂 || #SHORTS

5-Minute Crafts FAMILY

Ogledi 206 mio.

Brza pitanja za zadrugare (Ami G Show S13)

5:07

DOBRO JUTRO KOMŠIJA (SEZONA 3) - EPIZODA 9

40:39

DOBRO JUTRO KOMŠIJA (SEZONA 3) - EPIZODA 9

Dobro Jutro, Komšija

Ogledi 396 tis.

OUR BEST FRIEND LOST HIS MIND in Hypnosis

21:21

I AM CORPSE HUSBAND

16:00

I AM CORPSE HUSBAND

jacksepticeye

Ogledi 1,8 mio.

World's Weirdest Item | OT 26

26:18

World's Weirdest Item | OT 26

Dude Perfect

Ogledi 11 mio.